با سلام من از سه راه امین حضور یه تلویزیون سونی x75 خریداری کردم پس از نصب از طرف به قولی متصدی گارانتی در حضور منزل و یکی دو ساعت بعد بنده متوجه بی کیفیت بودن محصول شدم پس از بررسی خودم متوجه این موضوع شدم که مدل دستگاه با اینفورمیشن داخل دستگاه همخوانی نداره ممنون میشم جهت رفع مشکلم راهنمائیم کنید؟
بدواً به فروشنده مراجعه و مراتب اعتراض و تقاضای مسترد نمودن تلویزیون را مطرح و اگر دوستانه موضوع حل نشد با طرح دعوای تحویل مبیع معیوب، تقاضای استرداد ثمن معامله و عودت مبیع معیوب را طرح نمایید.